Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да използваме максимално климата в жегите?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз също не отварям въобще прозорците, мнооого рядко
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Черна кола да караш лятото е просто убийство......
      Хихи на мен ли го казваш ..... Като седна първоначално и имам чувството, че съм във фурна...Особено и кожата като се напече, абе направо БОМБА Затова се научих да паркирам под дебели сенки и сега всичко е тип топ
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
        А някой играл ли си е да мери температури? Вън, вътре, колко градуса духа и т.н.?
        Да,имаше някаде такива тестове във форума...доколкото си спомям темп. на охладения въздух трябва да е в границите 4-7 градуса...
        '99 156 1.9 JTD SP3

        Comment


        • #34
          купувате си 2.4 и на него му е се тая дали е с пуснат климатик или не
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
            купувате си 2.4 и на него му е се тая дали е с пуснат климатик или не


            Не се набутвайте с нова кола , на 1,9 също и е се тая дали е с клима или без/особено ако е с чипче/

            Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
            Avensis 2011 -2.0 D-4D

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
              купувате си 2.4 и на него му е се тая дали е с пуснат климатик или не
              Е ко сеа, ние с бензиновите, да не ги пускаме, така ли?

              Comment


              • #37
                уфф земи си 2.4 земи си 1.9 малолитражки
                требе се бутат по светофарите .. бахти ...
                ела ти покажа 1.6 ТС дали требе да го бутам
                по светофарите с пуснат климат
                сичкото дизелджии сте големите разбирачи ...
                и пак окензахте темата ..
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                  уфф земи си 2.4 земи си 1.9 малолитражки
                  требе се бутат по светофарите .. бахти ...
                  ела ти покажа 1.6 ТС дали требе да го бутам
                  по светофарите с пуснат климат
                  сичкото дизелджии сте големите разбирачи ...
                  и пак окензахте темата ..
                  Както неведнъж ...

                  Comment


                  • #39
                    Бате Стефчо е прав! Пооспамихме темата, но поне истината се роди в спора

                    А прозорците аз също почти не отварям заради мръсотията и шума. Също така, когато стане достатъчно топло, че да се налага ефективно охлаждане, затварям и клапата да върти на вътрешна циркулация.
                    Last edited by trustworthy; d.m.y г., 21:42.
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #40
                      Е въртящ момент при ниски обороти и бензин не са много съвместими
                      еле па твинспарк фиатск
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #41
                        Пост #11 - до там всичко беше добре. Нооо ... колегата KirilSol вкара (неволно надявам се) вълшебната думичка "бензин" и .... айдааа - темата отиде в зоната на здрача

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                          Бате Стефчо е прав! Пооспамихме темата, но поне истината се роди в спора
                          И каква е тя колега, че КПД на дизеловия двигател е по-високо от това на бензиновия ли?...
                          Че това се знае от почити 100 години!

                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          Е въртящ момент при ниски обороти и бензин не са много съвместими
                          еле па твинспарк фиатск
                          Е пааа.. то има и бензинови мАтори с голям въртящ момент в ниските обороти колега...
                          Аз предлагам да не водим повече "екзистенциални" спорове тука!
                          Всеки даде съвети за добри практики и оптимално ползване на климатичните системи в автомобилите... мисля, че темата си беше твърде хубава и съм сигурен, че много хора научиха много вкл. и аз... не знаех например, че "презрените" фиатски инженери са се сетили да изкл. климатика когато ти потрябва мощност... мислех си, че само инженерите на VAG ги знаАт тия тънкости
                          Last edited by fade; d.m.y г., 21:52.
                          Have A Nice Day
                          o/_______\o
                          (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                          []=о===о=[]

                          Comment


                          • #43
                            а не сте ли си мислили че изключвнето на компресора на климатика/климатроника при високи обороти е заради самите обороти -в смисъл инерционно претоварване на механизма на компресора. Защото това изключване май беше някъде към 6000оборота. И е нормално ако ти трябва мощност тя да ти е под ръка при ниските обороти, а там компресора не се спира. Не знам как е при дизелите но там мощноста и момента са при по ниски обороти, а вероятно компресора на климатика/климатроника не се спира.

                            Само предположение де, и тема за нови спорове .
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                            Comment


                            • #44
                              При мен компресорът не се изключва при рязко подаване на газ. Това е проблем на извънградско, ако трябва да изпреваря бързо се налага да изключвам климата... Доколкото съм чувал (не съм карал старата) двузоновият климатроник спъва динамиката повече от стария, въпреки че са с еднакви компресори. Само управлението е различно.
                              Освен това не е зъл, никога не прави супер студено.
                              2014: Deutschland über alles

                              Comment


                              • #45
                                Ми на моята 147-ца двузоновия не бих казал, че е ЗЪЛ....на най-студено като го пусна си духа доволно студено, ама не и непоносим студ...
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X